22/02/2014

Duzy brązowy kosz z pokrywką

Witam ! Kosz jest duzy 40 cm wysoki i 33 cm szeroki . Wyplotlam go z ulotek , pomalowalam bejca i polakierowalam . Naturalnie kosz jest ciemniejszy o jednakowej barwie , pomalowalam go lakierem z polyskiem i pewnie odblask od swiatla zmienia kolor . Wyplotlam tez pokrywke do kosza  z poprzedniego postu . Wzor jest taki sam jak na sciankach bocznych koszyka . Witam nowych obserwatorow i wszystkim dziekuje za wpisane mile slowa pod ostatnimi postami . Pozdrawiam serdecznie :)




10 comments:

  1. Kosz jest wspaniały - robi ogromne wrażenie!
    A pudełeczko w naturalnych gazetowych kolorkach bardzo mi się podoba, slicznie dobrane kolory i wzory :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Ten brązowy kosz także ładny. Ciekawi mnie ile musiałaś nakręcić rurek!!!! Jesteś bardzo cierpliwa:)

    ReplyDelete
  3. Koszyki super, a pokrywka to zwieńczenie dzieła.
    Piękna robota :-)

    ReplyDelete
  4. Świetny jest ten duży kosz,ma bardzo ładny warkocz i pokrywkę.
    Mały,niemalowany też bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  5. Magdo, zapraszam Cię do mnie po odbiór nominacji Lbster Blog. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Świetne kosze:) Ten duży ujął mnie a warkocz rewelacja:)

    ReplyDelete

  7. Oj tak ileż tu pracy włożyłaś, coś niesamowitego :) Świetnie się prezentuje ten kosz :)

    Pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  8. Piękny kosz! Śliczny warkocz:)

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyplatasz . A wykończenie wspaniałe

    ReplyDelete