07/03/2015

Trzy koszyki

Witam! Koszyki wyplecione z gazet, pomalowane i utwardzone będą dłużej. Średnica to 32 cm to już wielkośc akurat na coś i dalej nie będę podpowiadac..:) Kwiatuszki włożyłam, żeby widoczna była wielkośc koszyka ale też bardzo chcę podziękowac za te kwiatuszki i wiele innych cudeniek Ewelinie, która robi przepiękne kartki a jeszcze piękniejsze kwiaty  ręcznie robione. Dziękuję za te cudowności! Kto chce ten znajdzie blog Eweliny po prawej stronie u mnie na pasku a wrażenia napewno bedą niesamowite. Pozdrawiam serdecznie:)



5 comments:

  1. Piękne i jakie ozdobne po bokach. Kosz kura jest cudowny, ach podoba mi się niezmiernie. Zazdroszczę umiejętności! Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. cudne koszyczki, pięknie ozdobione:)) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Wspaniałe kosze:) I zachwyca mnie to wykończenie:)

    ReplyDelete
  4. Ja tam jak patrzę to widzę normalną wiklinę ;-)

    ReplyDelete
  5. Koszyki pięknie wykończone !!! Na pierwszy rzut oka wyglądają jak ze sklepu i wcale nie można ich odróżnić od zwykłej wikliny. Pozdrawiam :))

    ReplyDelete